Run4Usher

Run4Usher is hét sportevenement voor mensen die van een uitdaging houden. Droom jij ook van een van de ‘World Major’ Marathons in een wereldstad als Chicago of Londen? Of droom je ervan dichterbij huis en de marathon van Rotterdam of Amsterdam te lopen? Of wil jij een fantastische nachtloop in het donker rennen? Of de Zevenheuvelen in Nijmegen bedwingen of het parcours van het Zandvoort Circuit al rennend betreden?

Een geweldige prestatie waarmee je ook Stichting Ushersyndroom kunt steunen. Kies de hardloop wedstrijd die het beste bij jou past en bekijk snel hoe je ins ons kunt steunen. Kies jouw marathon of hardloop evenement en kom in actie voor Stichting ushersyndroom.

Geef jezelf op of verzamel jouw team van vrienden, kennissen, familie of collega’s en lever een topprestatie in de strijd tegen doof én blind worden door Ushersyndroom.

Laat het ons weten via run4usher@ushersyndroom.nl en dan sturen wij jou een mooi hardloopshirt toe!

Run4Usher@ushersyndroom.nl

www.ushersyndroom.nl

Het nieuwe Run4Usher loopshirt!

In dit unisex donkerblauwe loopshirt uit de nieuwe lijn kun jij goed aan de start verschijnen! Of het nu voor je training is of voor een wedstrijd. Het shirt is voorzien van het Run 4 Usher logo.

Materiaal: 100% polyester
Verkrijgbaar in de maten: XS, S, M, L, XL

Bestel je eigen loopshirt via de mail

run4usher@ushersyndroom.nl

Bekijk alle
€ 90 03-04-2024 | 06:39 Aan: Lopen doet hopen
€ 50 02-04-2024 | 17:14 Aan: Lopen 🏃‍♂️ & hopen 🤞 Vanwege Christine haar inzet bij de misviering bij het overlijden van mijn vader En omdat we graag een steuntje in de rug willen geven om zodoende jullie leed een beetje mee te kunnen verzachten.
€ 25 02-04-2024 | 09:38 Aan: Lopen 🏃‍♂️ & hopen 🤞 We hopen samen met jullie dat er snel meer onderzoek is en een remedie gevonden wordt.
€ 10 30-03-2024 | 22:00 Aan: CRushERS
€ 20 29-03-2024 | 20:22 Aan: Run for Josse Wat een mooi initiatief! Proficiat hiervoor en voor de prestatie!