CRushERS

Rush to crush ush | Halve marathon / marathon | Gent 24.03
Afgesloten Je kunt niet meer doneren
van totaal € 15.600 (116%)

De diagnose krijgen dat je kind gehoorverlies heeft, kwam hard aan.  Maar daar zijn oplossingen voor.

De diagnose van het ushersyndroom was een mokerslag.

Er is momenteel geen behandeling om het proces van progressief verlies van gehoor en zicht te stoppen.

Door de halve marathon / marathon van Gent te lopen op 24 maart, willen we met onze sportieve prestatie de naamsbekendheid van deze ongeneeslijke aandoening verder verspreiden en een financiële bijdrage leveren om een doorbraak in lopende onderzoeken te bereiken.

Bekijk alle
€ 90 03-04-2024 | 06:39
€ 50 02-04-2024 | 17:14 Vanwege Christine haar inzet bij de misviering bij het overlijden van mijn vader En omdat we graag een steuntje in de rug willen geven om zodoende jullie leed een beetje mee te kunnen verzachten.
€ 25 02-04-2024 | 09:38 We hopen samen met jullie dat er snel meer onderzoek is en een remedie gevonden wordt.
€ 10 30-03-2024 | 22:00
€ 20 29-03-2024 | 20:22 Wat een mooi initiatief! Proficiat hiervoor en voor de prestatie!
Bekijk alle

“Geïnspireerd door de ‘Ushers’ met een ijzersterke wil en een ongelofelijk doorzettingsvermogen, maakten we er met z’n allen een prachtige dag van!”.

27-03-2024 | 17:58 Afgelopen zondag 24 maart hebben de "Crushers" tijdens de halve marathon in Gent (B) niet alleen Stichting Ushersyndroom op de kaart gezet maar wisten ze ook een mega sponsorbedrag van:€ 17.935 [datum 27 maart] binnen te halen!  En dit allemaal om Josse (3) en alle anderen met Ushersyndroom te helpen een behandeling te vinden om het proces van doof én blind worden te kunnen stoppen. An en Rik hadden kort voor de halve marathon nog een gesprek met Ivonne en Carin van Stichting Ushersyndroom over de diagnose, de drijfveer om in actie te komen en de hoop op een effectieve behandeling. Het artikel is hier te lezen. https://www.ushersyndroom.nl/halve-marathon-ushersyndroom/ Namens Stichting Ushersyndroom en alle "Ushers", iedereen bedankt voor de enorme inzet, donaties en support!