10e Editie Zevenheuvelenloop

van totaal € 15.000 (5%)

Run4Usher jubileumeditie 2024

Al jaren is Stichting Ushersyndroom met een groot team van Run4Usher aanwezig tijdens de Zevenheuvelenloop in Nijmegen. Uiteraard zijn we óók dit jaar weer van de partij. En dit jaar vieren we een jubileum want In het weekend van 16 en 17 november 2024 staat het Run4Usher-team voor de 10e keer in de startblokken.

Overwin jezelf en sluit je aan!
Een groot Run4Usher-team zorgt ervoor dat we als Stichting Ushersyndroom goed zichtbaar zijn tijdens de Zevenheuvelenloop en Zevenheuvelennacht. Deze zichtbaarheid zorgt niet alleen voor meer bekendheid voor Ushersyndroom, maar ook kunnen we samen door middel van sponsoracties en bedrijfssponsoring veel geld ophalen voor wetenschappelijk onderzoek naar het Ushersyndroom. Dat doen we onder andere met leuke acties waar iedereen aan kan meedoen, ongeacht je wel of niet meeloopt. Doe mee aan een quiz of andere leuke activiteit!

Stappenplan
Fantastisch als je je aansluit bij het Run4Usher-team en met ons meeloopt! Doorloop onderstaande stappen om jouw aanmelding te voltooien:

1. Schrijf je in voor deelname aan de NN Zevenheuvelenloop op zaterdagavond 16 november of op zondag 17 november.

2. Laat ons weten dat je mee doet: run4usher@ushersyndroom.nl

3. Loop je met een buddy? Laat het ons weten en je buddy ontvangt van ons een speciale code voor de gratis inschrijving.

4. Maak hier (op Kentaa) je eigen actiepagina aan en deel de link overal waar je maar kan!

En natuurijk word je door ons in de watten gelegd en ontvang je naast het mooie logo hardloopsthirt ook andere extra's, waarvan we je op de hoogte brengen via onze Run4Usher nieuwsbrief.

Run4Usher@ushersyndroom.nl

www.ushersyndroom.nl

Welkom
Dit is een overzichtspagina van de leuke (online) Run4Usher-acties. Wil je met één van onze leuke acties meedoen? Lees dan gauw verder!

Praktische info
Tijdens het aanmelden wordt jouw mailadres gevraagd. Vul deze nauwkeurig in, want daarop krijg je een mail met alle praktische informatie van de desbetreffende actie. Bijvoorbeeld een link naar de voetbalpoule of de pubquiz.

De Run4Usher EK Voetbalpoule 2024
Durf je op basis van jouw voetbalkennis een gokje te wagen? Doe dan gauw mee en meld je vóór 13 juni aan!

De Run4Usher EK Voetbal Pubquiz
Hoe zit het met jouw kennis over voetbal? Test jouw voetbalkennis in deze online pubquiz.

De Run4Usher Olympische Pubquiz (binnenkort beschikbaar)
Hoe zit het met jouw kennis over (Olympische) sport? Test jouw sportkennis in deze online pubquiz.

Het nieuwe Run4Usher loopshirt!

In dit unisex donkerblauwe loopshirt uit de nieuwe lijn kun jij goed aan de start verschijnen! Of het nu voor je training is of voor een wedstrijd. Het shirt is voorzien van het Run 4 Usher logo.

Materiaal: 100% polyester
Verkrijgbaar in de maten: XS, S, M, L, XL

Bestel je eigen loopshirt via de mail

run4usher@ushersyndroom.nl