De Vierdaagse van Nijmegen

Heb jij dit jaar een startbewijs voor de Vierdaaagse van Nijmegen? En kun je niet wachten om in juli op stap te gaan? Geweldig! Hoe zou je het vinden als jij met iedere stap die je zet ons helpt nog sneller vooruit te komen?

Ushersyndroom is een zeldzame erfelijke aandoening waarbij kinderen doof of slechthorend geboren worden en naast nachtblindheid ook een progressief verlies van zicht ervaren. Soms zijn er ook evenwichtsproblemen. Uiteindelijk worden mensen met Ushersyndroom doof én blind.

Behandeling van Ushersyndroom is nog steeds niet mogelijk. De wetenschap staat voor grote uitdagingen in de zoektocht naar oplossingen die moeten leiden tot een behandeling van alle 1000 mensen in Nederland, 400.000 wereldwijd. En daar is heel veel geld voor nodig!

Stel jouw team van vrienden, kennissen, familie of collega’s samen en maak hier je actie aan. Deel je actie-link overal waar je maar kan en kijk voor wat extra tips ook bij de tab Hoe het werkt. Wandel samen met ons het proces van doof en blind worden door Ushersyndroom de wereld uit!

Heb je vragen, suggesties of hulp nodig? Wij denken graag met je mee!

Mail ons:

M kominactie@ushersyndroom.nl

W www.ushersyndroom.nl

Bestel de toolkit met promotiemateriaal!

Met het promotiemateriaal in deze toolkit kun jij je actie ondersteunen

inspiratie  opdoen en informatie geven aan anderen zodat zij jou willen sponsoren.

Wij bieden deze toolkit gratis aan en vragen alleen een bijdrage in de verzendkosten.

Heel veel succes met je sponsoractie!

De toolkit bestaat uit 2 A5 flyers, 2 A4 posters, 2 A3 posters, 3 Usher-brilletjes met 3 paar oordoppen.

IN HET KORT

• Je regelt zelf jouw startbewijs voor het evenement waar je aan mee wilt doen als dat nodig is
  • Start een sponsorpagina en haal geld op voor Stichting Ushersyndroom
  • Wij ondersteunen je met o.a. promotiemateriaal
  • Wanneer je minimaal € 75, – aan sponsorgeld ophaalt, dan ontvang jij van ons een Ushersyndroom-shirt! Stuur ons een mail met jouw gegevens en we sturen jouw shirt naar je toe! kominactie@ushersyndroom.nl

PRAKTISCHE INFORMATIE

 Schrijf ik me via Stichting Ushersyndroom in voor een evenement naar keuze?
Nee, de inschrijving regel je zelf. Daarna kun je hier een actiepagina aanmaken en kun je geld ophalen voor onderzoek naar een effectieve behandeling van Ushersyndroom..

 Hoeveel sponsorgeld moet ik ophalen?
Wij zijn met alle bedragen ontzettend blij! Haal jij € 75, – of meer op? Dan ontvang je een mooi Ushersyndroom shirt. Zo val je lekker op en ziet iedereen dat jij in actie komt voor Stichting Ushersyndroom!

Ik heb € 75,- op mijn teller, wanneer krijg ik mijn shirt?
Super dat je zo’n prachtig bedrag hebt opgehaald! Stuur een mail naar kominactie@ushersyndroom.nl en geef ons je naam, adres en de maat van je shirt. Dan zorgen wij dat jij je shirt op tijd in huis hebt.

Hoe werf je sponsors?
Zoveel mogelijk geld inzamelen voor onderzoek naar Ushersyndroom. Daar ga je voor! Doof én blind worden door Ushersyndroom heeft ontzettend veel impact op iemands leven en op zijn of haar omgeving. Stichting Ushersyndroom is een goed doel dat aanspreekt. Sponsors zoeken gaat daarom makkelijker dan je denkt!

Het snelst en het meest effectief is simpelweg de link delen van de actie die je hier hebt aangemaakt. Gebruik je sociale media kanalen, je Whatapp en zet je link onder je email handtekening of waar je maar kan!

Kijk ook even op de pagina hoe jij je eigen poster kan aanmaken. Super gaaf om jouw actieposter overal in jouw omgeving op te plakken toch? O ja, en start een blog op dit actieplatorm over hoe jij je bijvoorbeeld voorbereidt op het evenement. Of  misschien heb je wel een bijzonder verhaal te vertellen. Zou hou je jouw actie levend voor jouw teamgenoten en donateurs.

Laat je inspireren, kijk welke acties bij jou passen en maak gebruik van alle handige tips!

Heel veel succes!!