Mud Masters voor Ushersyndroom

Ren jezelf de blubber!

Mud Masters voor Stichting Ushersyndroom is hét evenement voor mensen die niet vies zijn van een beetje modder. Overwin de meest indrukwekkende obstakels samen met je vrienden. Trotseer het uitdagende hindernisparcours gebaseerd op echte mariniersstormbanen en ga deze uitdaging aan voor Stichting Ushersyndroom.

Mud Masters is geen wedstrijd; het gaat erom dat je samen de finish haalt, je eigen grenzen verlegt en daarmee een prestatie neerzet waar je U tegen kan zeggen.

Het wordt afzien… Maar juist dat zorgt voor héél veel lol en een overwinnaarsgevoel voor het leven!

Durf jij het aan?

Team Mud Masters voor Stichting Ushersyndroom

Start jij een team Mud Masters voor Stichting Ushersyndroom? Laat je sponsoren en steun zo het wetenschappelijk onderzoek naar de behandeling van Ushersyndroom, zodat kinderen niet meer doof én blind hoeven te worden.

Je kunt op twee locaties meedoen aan Mud Masters in Nederland én dit jaar ook in België! In Haarlemmermeer in het weekend van 7, 8 en 9 juni, in Biddinghuizen op 28  en 29 september en in het Belgische Herentals op 22 juni 2024. Dit wordt een onvergetelijke uitdaging in een festivalsfeer met obstacles en modder! Een hindernisparcours op jouw niveau en tempo of je nou beginner bent of een pro!

Kom in actie en maak plezier! Of je dat nou in je eentje of met een team van vrienden, kennissen, familie of collega’s doet, ga dit moddergevecht aan. Lever een topprestatie in de strijd om doof én blind worden door Ushersyndroom te stoppen!

Koop je tickets via  Mud Masters  en maak een actiepagina aan hier op ons actieplatform.

Vergeet ons niet na afloop wat coole foto's te sturen!

Heb je vragen, suggesties of hulp nodig? Wij denken graag met je mee!

Mail ons:

M kominactie@ushersyndroom.nl

W www.ushersyndroom.nl

IN HET KORT

• Je regelt zelf jouw startbewijs voor een event naar keuze als dat nodig is
  • Start een sponsorpagina en haal geld op voor Stichting Ushersyndroom
  • Wij ondersteunen je met o.a. promotiemateriaal
  • Wanneer je minimaal € 75, – aan sponsorgeld ophaalt, dan ontvang jij van ons een Ushersyndroom-shirt! Stuur ons een mail met jouw gegevens en we sturen jouw shirt naar je toe! kominactie@ushersyndroom.nl

PRAKTISCHE INFORMATIE

 Schrijf ik me via Stichting Ushersyndroom in voor een evenement naar keuze?
Nee, de inschrijving regel je zelf. Daarna kun je hier een actiepagina aanmaken en kun je geld ophalen voor onderzoek naar een effectieve behandeling van Ushersyndroom..

 Hoeveel sponsorgeld moet ik ophalen?
Wij zijn met alle bedragen ontzettend blij! Haal jij € 75, – of meer op? Dan ontvang je een mooi Ushersyndroom shirt. Zo val je lekker op en ziet iedereen dat jij in actie komt voor Stichting Ushersyndroom!

Ik heb € 75,- op mijn teller, wanneer krijg ik mijn shirt?
Super dat je zo’n prachtig bedrag hebt opgehaald! Stuur een mail naar kominactie@ushersyndroom.nl en geef ons je naam, adres en de maat van je shirt. Dan zorgen wij dat jij je shirt op tijd in huis hebt.

Hoe werf je sponsors?
Zoveel mogelijk geld inzamelen voor onderzoek naar Ushersyndroom. Daar ga je voor! Doof én blind worden door Ushersyndroom heeft ontzettend veel impact op iemands leven en op zijn of haar omgeving. Stichting Ushersyndroom is een goed doel dat aanspreekt. Sponsors zoeken gaat daarom makkelijker dan je denkt!

Het snelst en het meest effectief is simpelweg de link delen van de actie die je hier hebt aangemaakt. Gebruik je sociale media kanalen, je Whatapp en zet je link onder je email handtekening of waar je maar kan!

Kijk ook even op de pagina hoe jij je eigen poster kan aanmaken. Super gaaf om jouw actieposter overal in jouw omgeving op te plakken toch? O ja, en start een blog op dit actieplatorm over hoe jij je bijvoorbeeld voorbereidt op het evenement. Of  misschien heb je wel een bijzonder verhaal te vertellen. Zou hou je jouw actie levend voor jouw teamgenoten en donateurs.

Laat je inspireren, kijk welke acties bij jou passen en maak gebruik van alle handige tips!

Heel veel succes!!

Bestel de toolkit met promotiemateriaal! Met het promotiemateriaal in deze toolkit kun jij je actie ondersteunen,   inspiratie  opdoen en informatie geven aan anderen zodat zij jou willen sponsoren.

Wij bieden deze toolkit gratis aan en vragen alleen een bijdrage in de verzendkosten.
 Heel veel succes met je sponsoractie!

De toolkit bestaat uit 2 A5 flyers, 2 A4 posters, 2 A3 posters, 3 Usher-brilletjes met 3 paar oordoppen.

Bestel hier jouw toolkit