Fietsen voor Ushersyndroom

Als je toch graag op de fiets zit, waarom dan niet tegelijkertijd geld inzamelen voor een goed doel? Veel fietsers hebben deze gedachte en zullen zich steeds weer inzetten voor diverse goede doelen, ook voor Stichting Ushersyndroom. Ga jij die sportieve uitdaging ook aan?

Wacht niet te lang, want veel grote fietsevenementen stromen snel vol. Op de website van FietsSport vind je een lijst met toffe tips voor je favoriete toertocht, cyclo, mountainbike of gravel event en vertellen ze wanneer de inschrijving opengaat.

Kijk op de sites als Nederland Fietsland of Fietsnet België naar mooie toertochten die ook jij gemakkelijk kan fietsen, alleen of samen op de tandem.

Maar je kunt natuurlijk ook je eigen fietstocht uitstippelen! Een rondje IJsselmeer of op je mountainbike een dagje in de Ardennen buiten de paden gaan. Misschien zelfs wel van Hoofddorp naar Alicante of 5000 km door Amerika fietsen zoals Tim dat deed? En wil je net als Wilte, die de 11Stedentocht fietsend met een vriend aflegde op de tandem, dezelfde route afleggen.

Welke fietsroute en afstand je ook kiest, laat je in ieder geval sponsoren voor Stichting Ushersyndroom en maak hier jouw sponsoractie aan.

Trap Ushersyndroom de wereld uit! Samen presteren voor een wereld zonder grenzen, zonder beperkingen, zonder Ushersyndroom

Heb je vragen, suggesties of hulp nodig? Wij denken graag met je mee!

Mail ons:

M kominactie@ushersyndroom.nl

W www.ushersyndroom.nl

IN HET KORT

• Je regelt zelf jouw startbewijs voor een fiets event naar keuze. Of je stippelt je eigen fietsroute uit.
  • Start een sponsorpagina en haal geld op voor Stichting Ushersyndroom
  • Wij ondersteunen je met o.a. promotiemateriaal
  • Wanneer je minimaal € 75, – aan sponsorgeld ophaalt, dan ontvang jij van ons een Ushersyndroom-shirt! Stuur ons een mail met jouw gegevens en we sturen jouw shirt naar je toekominactie@ushersyndroom.nl

PRAKTISCHE INFORMATIE

 Schrijf ik me via Stichting Ushersyndroom in voor een fietsevenement naar keuze?
Nee, de inschrijving en het startbewijs regel je zelf. Daarna kun je hier een actiepagina aanmaken en kun je geld ophalen voor onderzoek naar een effectieve behandeling van Ushersyndroom..

 Hoeveel sponsorgeld moet ik ophalen?
Wij zijn met alle bedragen ontzettend blij! Haal jij € 75, – of meer op? Dan ontvang je een mooi Ushersyndroom fietsshirt. Zo val je lekker op en ziet iedereen dat jij fietst voor Stichting Ushersyndroom!

Ik heb € 75,- op mijn teller, wanneer krijg ik mijn shirt?
Super dat je zo’n prachtig bedrag hebt opgehaald! Stuur een mail naar kominactie@ushersyndroom.nl en geef ons je naam, adres en de maat van je shirt. Dan zorgen wij dat jij je shirt op tijd in huis hebt.

Hoe werf je sponsors?
Zoveel mogelijk geld inzamelen voor onderzoek naar Ushersyndroom. Daar ga je voor! Doof én blind worden door Ushersyndroom heeft ontzettend veel impact op iemands leven en op zijn of haar omgeving. Stichting Ushersyndroom is een goed doel dat aanspreekt. Sponsors zoeken gaat daarom makkelijker dan je denkt!

Heb je nog geen ervaring met sponsorwerving of ben je nog zoekende naar een leuke sponsoractie? Geen zorgen, wij steunen jou bij het werven van sponso. Laat je inspireren, kijk welke acties bij jou passen en maak gebruik van alle handige tips!

Bestel de toolkit met promotiemateriaal! Met het promotiemateriaal in deze toolkit kun jij je actie ondersteunen,   inspiratie  opdoen en informatie geven aan anderen zodat zij jou willen sponsoren.  De toolkit bestaat uit twee A5 flyers twee A4 posters, twee A3 posters, drie Usher-brilletjes met drie paar oordoppen.Wij bieden deze toolkit gratis aan en vragen alleen een bijdrage in de verzendkosten.

Bestel hier jouw toolkit

Heel veel succes met je sponsoractie!

Bekijk alle
€ 15 10-06-2024 | 09:12 Aan: Fietsen voor Josse